woensdag 23 oktober 2013

Wij verkopen een koelcel van het bekende 'Frigomil' in goede staat.Deze prachtige koelcel staat te koop door stopzetting van de zaak van mijn vader en het huis wordt binnenkort ook volledig verkocht. Mijn vader had een wild en gevogelte-zaak in Elsene.Deze koelcel moet dus zo snel mogelijk weg. Deze is ondertussen ook reeds uit elkaar gedaan, dus makkelijk mee te nemen voor transport. Daarna kan deze koelcel terug opgesteld worden met de handige panelen.De koelcel is af te halen in Elsene (Brussel).U kan mijn vader steeds bereiken op het nummer 0478/47.84.40 voor meer info over de prijs en om deze te bezichtigen. Gelieve niet te mailen aub aangezien ik dit zoekertje voor mijn vader online geplaatst heb en hij dus enkel kan antwoorden op uw vragen of biedingen. Sluiten  Contacteer Grand Bazaar De Luxe Je naam Je e-mail Je reactie Beste Grand Bazaar De Luxe, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Grand Bazaar De Luxe: Verstuur een email 0474-xxx... Toon het nummer Wachten Opties Bekijk de 8 zoekertjes van Grand Bazaar De Luxe Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 78401337 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk Pers

Bekijk de mobiele website

var cim_code = "si_kapaza/cl/zaken_en_transacties/horecamateriaal"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"NL", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '99', '9', '', '6102', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: